Skriftlige henvendelser
Vi håndterer alle opgaver inden for kundeservice, men kan også tage os af dele af jeres opgaver. Her kan du få et indblik i, hvilke opgaver vi blandt andet løser skriftligt.
Trustpilot
Det er vigtigt at være til stede og besvare de kunder, som giver jer anmeldelser. Vi har god erfaring med at besvare såvel positive, som negative anmeldelser. Vi skriver på alle skandinaviske sprog og med jeres tone of voice.
Alle e-mails besvares venligt og professionelt, så dine kunder, leads, leverandører og samarbejdspartnere altid føler sig i trygge hænder.
SoMe
Når en kunde skriver til jer på de sociale medier, forventer de som oftest, at I svarer med det samme. Vi sørger for at besvare henvendelserne hurtigt og professionelt og med svartider, som vi i fællesskab har afstemt. Og naturligvis i jeres tone of voice.
Live chat
Vi sidder klar til hurtigt at besvare jeres kunder på live chat. Det betyder, at langt flere af de besøgende på jeres webshop eller website ender med at blive kunder, fordi de hurtigt får svar på deres spørgsmål.
Få et uforpligtende tilbud
Kontakt vores direktør, Jonathan, på 31 78 49 06 eller jno@thecallcompany.dk og få et bud på, hvordan vi sammen kan indfri jeres målsætninger for god kundeservice.
Se filmen herunder om vores samarbejde med C More