360 graders kundeservice
Vi håndterer alle opgaver inden for kundeservice, og kan derfor tage os af alt lige fra håndtering af dine ordrer, kundehenvendelser, reklamationer og pakning af breve, kataloger og ordrer.
Ved at outsource alle dine kundeserviceopgaver til os, kan du fokusere på det, du er god til. Du får et professionelt erfarent team med fingeren på pulsen i forhold til dine kunders forventninger, og hvad de efterspørger.
Vi er eksperter i anti churn
Vi har mange års erfaring med at minimere churn. Det betyder, at vi har stort fokus på, at jeres kunder ikke forlader jer, men derimod bliver bedre kunder, som er mere loyale.
Vi benytter os af forskellige strategier for at minimere churn, men en af de vigtige er at lytte til kunderne, når de ringer og vil opsige deres abonnement.
Oftest har de ikke forstået, hvad de egentlig kan få ud af abonnementet. En anden vigtig strategi er vores churn-kald, hvor vi giver dine kunder et opfølgende opkald, f.eks. med et godt tilbud eller en ny viden, på et tidpunkt i deres cyklus, før de normalt ville have opsagt deres abonnement.
Vær med på sidelinjen
Vi afholder jævnligt opfølgningsmøder, hvor vi sammen med jer gennemgår tendenser og specifikke henvendelser, så I hele tiden er opmærksomme på, hvad I kan gøre for at leve op til kundernes forventninger, og hvordan I kan udvikle jeres forretning.
Følg med live
Vi arbejder tæt sammen med vores kunder, og derfor betyder det meget for os, at vi kan tilbyde jer at følge vores arbejde live via et dashboard. Her kan I blandt andet følge med i, hvor mange henvendelser der har været, hvad churn-raten er, og hvor hurtigt vi har besvaret jeres kundehenvendelser.
Få et uforpligtende tilbud
Kontakt vores direktør, Jonathan, på 31 78 49 06 eller jno@thecallcompany.dk og få et bud på, hvordan vi sammen kan indfri jeres målsætninger for god kundeservice.
Se filmen herunder om vores samarbejde med C More