Overflow service
Se vores film om overflow service herunder:
Du er nu nummer 22 i køen…
Du kender det udmærket! Du har brug for hjælp til et produkt du har købt, dit mobilabonnement eller måske brug for vejledning, før du vælger et produkt. Du ringer op og får en telefonsvarer, som langsomt tæller ned.
”Du er nu nummer 10 i køen…” Der er håb forude, men pludselig ryger forbindelsen, og du må starte forfra. Nummeret dutter optaget! Du gir op! Det er virkelig frustrerende som kunde, og man bliver møg irriteret og skifter måske til et andet selskab.
Men det ser næsten værre ud i den anden ende af røret. For her sidder en receptionist med telefonerne bimlende rundt om sig og forsøger at nå at besvare dem alle sammen. Hun eller han er stresset og svarer måske lidt kort for hovedet.
Sådan foregår det desværre i en del virksomheder i perioder med ekstra travlhed, men der er ikke råd til at ansætte en receptionist mere, og de andre ansatte har ikke tid til at tage telefonen. Desuden er det ikke nødvendigt med en ekstra medarbejder hele året rundt. Men f.eks. op til jul, i sommerperioden eller ved lancering af nye produkter bliver opkaldene for mange for en enkelt medarbejder. Der er også perioder med barsel, sygdom eller ferie, hvor der ikke er tilstrækkelig med tid i virksomheden til at besvare alle opkaldene.
Lad os hjælpe jer i travle perioder
Hos The Call Company sidder vi mange medarbejdere, som er klar til at tage telefonen hver dag, og vi kan sagtens hjælpe jer i pressede perioder.
Du behøver ikke ansætte os et fast antal timer, og vi tager kun betaling for de opkald, vi besvarer. Til gengæld garanterer vi, at alle opkald bliver besvaret af en kompetent og oplært medarbejder, som altid har et smil på læben.
Hos The Call Company er en af vores vigtigste opgaver at sørge for, at alle jeres telefoner bliver taget, så I undgår at tabe kunder på grund af ubesvarede opkald i ekstra belastede perioder. Vi sørger for, at jeres kunder altid kan komme hurtigt igennem til en kompetent medarbejder, når I har flere henvendelser, end I selv kan nå at håndtere.
Fordi vi sætter os grundigt ind i jeres forretning og produkter og sammen med jer uddanner vores medarbejdere på jeres behov, kan vi hurtigt hjælpe kunderne og besvare deres spørgsmål. Vi arbejder også gerne i jeres systemer, så vi nemt kan slå ordrer op for kunden og hjælpe dem med ordrestatus, Track & Trace mv.
Det er dyrt at miste kunder
De fleste kan regne ud, at det er dyrt at miste en kunde. Men prisen er mere end den pris, kunden betaler for dit abonnement, dit produkt eller din service. Det koster også penge at skulle skaffe en ny kunde. Og den kunde du har mistet anbefaler dig sikkert ikke til nye potentielle kunder. Måske endda det modsatte. Og så bliver det endnu dyrere at skaffe kunder. Faktisk siger man, at det som tommelfingerregel koster 5 gange så meget at anskaffe en ny kunde end at fastholde en eksisterende. Derfor giver det rigtig god mening at sørge for, at I ikke mister jeres kunder.
Vi forstår vigtigheden af at besvare kundernes henvendelser så hurtigt og effektivt som muligt. Vi taler dagligt med flere tusinde kunder og ved hvad god kundeservice betyder. Derfor ved vi også, at alle henvendelser er vigtige for jeres forretning, og bare ét ubesvaret opkald, mail eller chat, der besvares for langsomt, kan have konsekvenser. Derfor sætter vi en stor ære i at hjælpe jer i ekstra travle perioder.