Vores telemarketing services
Telefonsalg
Vi tager direkte kontakt til din målgruppe via telefon med fokus på at sælge dit produkt eller ydelse.
Læs mereFundraising
Fundraising er mere end salgstaler og argumentationer. Det handler også om indsigt og engagement.
Læs mereMødebooking
Som mødebooker fanger vi din målgruppes opmærksomhed og giver dig taletid foran de rigtige mennesker.
Læs mereLeadgenerering
Koncentrér din salgsindsats på relevante kundeemner og undgå at køre forgæves til møder.
Læs mereLoyalitetsprogram
Filosofien er, at det koster meget mere at skaffe en ny kunde, end det koster at beholde dem, du allerede har.
Læs mereAnalyse
Hvad end du savner information om dit marked, medarbejdere eller kunder, så kan vi hjælpe dig.
Læs mereHvad tilbyder The Call Company?
At outsource sine salgs- og serviceaktiviteter til et eksternt bureau er ikke altid et nemt valg. Spørgsmål som ”kan de nu løfte opgaven, som vi selv ville gøre det?” og ”hvordan sikrer vi os, at kvaliteten på opkaldene er i top?”, er kun få af de bekymringer, der dukker frem. Disse bekymringer vil vi selvfølgelig gøre alt for at neutralisere allerede nu, så du med ro i sindet kan læse om vores services og om, hvordan vi kan være med til at vækste din forretning og indfri din virksomheds behov og ønsker.
Det er ikke “bare” en kundehåndtering
Først og fremmest tror vi på, at den enkelte kundekontakt er mere end ”bare” endnu en kundehåndtering og vi arbejder derfor - i tillæg til de enkelte opgaver - konstant med begreber som salg, loyalitet, kvalitet og etik. Når en opgave skal løses, udarbejder vi i samarbejde med dig en plan for hvad og hvem, der skal indgå i projektet i forhold til medarbejdere, uddannelse, forberedelse, kommunikationsform mv. Her skal det nævnes, at vi har mulighed for at benytte alle kommunikationskanaler. Det være sig chat, sms, mail, telefon m.v. Kun fantasien sætter grænsen.
En god oplevelse i telefonen
Dernæst ligger det os mest på sinde, at det er afgørende for vores resultater, og ikke mindst dit brand, at modtageren i den anden ende af røret har en god oplevelse, når vi ringer ud. Derfor har vi, foruden erfarne og veluddannede medarbejdere, også et evigt fokus på at optimere processer, lære af alle de situationer vi bliver stillet overfor, og dele den viden, som vi oparbejder i vores organisation og med vores kunder. Det er sådan, vi konstant bliver skarpere. Dette giver vores telefonsalgsservices det professionelle niveau, vi mener er afgørende for, at vores kunder kan føle sig trygge ved at overlade deres telemarketing til os.