VI PASSER PÅ DINE KUNDER
TRYGT - PROFESSIONELT - FLEKSIBELT - NÆRVÆRENDE
TRYGT - PROFESSIONELT - FLEKSIBELT - NÆRVÆRENDE
Vi giver kunderne professionelle svar på deres spørgsmål, og vi taler alle skandinaviske sprog. Vi besvarer alle dine opkald inden 60 sekunder. Eller hurtigere? Lad os sammen afstemme jeres ambitioner om god kundeservice.
Læs mereVi kan håndtere alle former for skriftlige henvendelser - mail, chat og sociale medier. Vi skriver på alle skandinaviske sprog og med jeres tone of voice.
Læs mereVi tilbyder at håndtere alle dine fysiske opgaver i forbindelse med kundeservice. Vi afsender fx. gerne pakker og breve, såvel som pakker og omdeler dine kataloger.
Læs mereVi kan håndtere alle opgaver inden for kundeservice, både telefonisk, skriftligt og fysisk.
Læs mereThe Call Company tilbyder mere end bare kundeservice. Vi har et tæt samarbejde med vores partnere og giver adgang til live-statistikker og rapporter.
Vores medarbejdere kan hurtigt sætte sig ind i jeres systemer og forstå jeres platforme på tværs af de skandinaviske sprog.
Vi kan varetage alle de opgaver, I har inden for kundeservice, og listen er nærmest uudtømmelig. Her på siden kan du læse mere om de forskellige grene af kundeservice, vi blandt andet tager os af.
Vi har både kunder, som har outsourcet alle kundeserviceopgaverne til os, og kunder, som vi hjælper i ekstra belastede perioder eller med specifikke telefonlinjer eller platforme. Det kræver forventningsafstemning, fælles mål og et godt samarbejde, at sikre at slutkunden får den bedst mulige service, og derfor er vores fokus altid på et tæt samarbejde.
Kontakt vores direktør, Jonathan, på 31 78 49 06 eller jno@thecallcompany.dk og få et bud på, hvordan vi sammen kan indfri jeres målsætninger for god kundeservice.
Hvem
Convene er en international leverandør af løsninger inden for administration og betaling.
Hvad
Vi håndterer fakturakald fra både private og erhversdrivende. Opgaven kræver stor fleksibilitet og planlægning af vagter, da volumen kan svinge fra dag til dag med flere 100%.
Bonus
I 2020 besvarede vi størstedelen af kaldene inden 15 sekunder.
Hvem
En af Danmarks største streamingtjenester.
Hvad
Et tæt samarbejde, hvor vi har et meget bredt kendskab til tjenestens indhold og bl.a. håndterer alle indgående kald, alle skriftlige henvendelser (e-mail, SoMe og andre platforme), og yder fastholdelse.
Bonus
Indgående kald i 2020 blev i gennemsnit besvaret inden 31 sekunder.
Hvem
En dansk NGO, som kæmper for en verden, hvor alle har ret til at bestemme over deres egen krop og seksualitet.
Hvad
Vi håndterer med stolthed alle indgående kald i Sex & Samfunds medlemsservice bl.a. med opsigelser, eventuel fastholdelse, nye bidrag og generel afklaring på diverse spørgsmål.
Bonus
En opgave som kræver stor fleksibilitet, da mængden af opkald varierer meget hen over måneden.
Hvem
Europas største producent af arbejdstøj til private og professionelle.
Hvad
På det svenske og danske marked hjælper vi med bred ekspertise i hele deres sortiment. Vi håndterer bl.a. alle indgående kald, e-mails, pakker og udsender breve på ordrer, rykkere mv.
Bonus
Et af Engelbert Strauss’ mål er bl.a., at 95 % af alle indgående kald er besvaret inden 60 sekunder. Hvilket vi naturligvis efterlever.