Om at være kunde hos The Call Company
Det kan være svært at overskue, om du skal outsource hele, dele eller slet ingen elementer af dine salgs- og serviceaktiviteter. Og hvis du vælger at teste det af, hvad vil det i så fald indebære, og hvordan vil afregningsmodellen se ud?
På denne side giver vi dig svar på disse spørgsmål, og hvis du har brug for at høre nærmere om det, sidder vi altid klar ved telefonen til at svare på eventuelle spørgsmål, du måtte have.
Se filmen herunder om vores samarbejde med C More
Afregningsmodeller
Når du outsourcer, er de to primære parametre økonomi og kompetence. Altså handler det om at spare penge og/eller tilføre viden til sine nuværende aktiviteter.
Hvad angår økonomien, er hver eneste kunde forskellig og har forskellige behov, og det er derfor svært at sætte en fast pris på, hvad en opgave hos os ville koste, før vi har taget en snak. Vi kan dog tale om afregningsmodeller, hvor vi tilbyder vores kunder præcist den afregningsmodel, der bedst passer til projektet. Her arbejder vi med tre forskellige pristyper, som illustreret nedenfor. Fælles for alle tre prismodeller er - foruden at de alle er variable - at de kan kombineres på kryds og tværs eller stå alene.
Pris pr. enhed
En fast pris pr. enhed, som vi skal bearbejde. Det kan både være en pris pr. emne, pr. minut, pr. opkald m.v.
Pris pr. time
En fast timepris for de timer, vi bruger på jeres projekt.
Pris pr. salg
En fast pris pr. vare vi sælger, pr. møde vi booker, pr. gennemført analyse m.v.
50/50
En variabel pris kombineret med en fast pris - dette enten pr. enhed eller time.