Overflow - The Call Company
Overflow service

Overflow service

Se vores film om overflow service herunder:

Når din virksomhed oplever spidsbelastning for eksempel i perioder med fravær, nye produkter på markedet, eller hvis der er sæsonudsving i jeres forretning, kan det være en udfordring at nå og besvare alle henvendelser.

Hos The Call Company er en af vores vigtigste opgaver at sørge for at alle jeres telefoner bliver taget, så I undgår at tabe kunder på grund af ubesvarede opkald. Vi sørger derfor for at jeres kunder altid kan komme hurtigt igennem til en kompetent medarbejder, når I har flere henvendelser, end I selv kan nå at håndtere.

Fordi vi sætter os grundigt ind i jeres forretning og produkter og sammen med jer uddanner vores medarbejdere, kan vi hurtigt hjælpe kunderne og besvare deres spørgsmål. Vi arbejder også gerne i jeres systemer, så vi nemt kan slå ordrer op for kunden og hjælpe dem med at ordrestatus eller Track & Trace.

Vi forstår vigtigheden i at besvare kundernes henvendelser så hurtigt og effektivt som muligt fordi vi til dagligt taler med flere hundrede kunder og ved hvad god kundeservice betyder. Derfor ved vi også at alle henvendelser er vigtige for jeres forretning og bare ét ubesvaret opkald eller en chat, der besvares for langsomt kan have konsekvenser. Derfor sætter vi en stor ære i at hjælpe jer i overflow perioder.